fredag den 30. november 2012

Slacker uge...

Bloggen kører pt. på lidt lavt blus, fordi jeg ikke har net i hjemmet for tiden... Men jeg kan da anbefale at folk tjekker den her lille, brilliante side ud, hvis de ikke kender den:
http://www.thefatpunk.dk/


Der er tale om en side, hvor en af mine venner aggerer "kulturhistoriker" for den danske punk - ved systematisk at digitalisere og uploade al dansk punk/hardcore der er udgivet.
Jeg vil anbefale at man starter weekenden med at downloade noget Virgin Suicide, Criminal Trap og Electric Deads!
Førstnævnte er fed skramlet hardcore, a'la APA. 

Criminal Trap er nogen børnepunkeres super fede hardcore projekt, fra da de trådte ind teenage årene.
Sidstnævnte er det BEDSTE danske hardcore/punk band fra 80erne, der formåede at blande post-punk, med snottet punk og lidt hardcore. SUPERFEDE og stærkt undervurderede (hvis man spør' mig).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar